Tijelo arhitekture se rađa iz privođenja gradbenih sredstava smislu i svrsi. Ono organički izrasta iz fenomenologije mjesta – iz topografije i tradicije što se usvajaju i preuređuju činom pristojnog tumačenja tipoloških oblika, materijala, načina života. Kuća koja na taj način nastaje ima egzistencijalnu utemeljenost u stvarnosti, u događajima koje udomljuje. Višestambena zgrada u Krapinskim Toplicama lijepo odražava te težnje, sažimajući programske zahtjeve i autorsku inventivnost u suptilni artefakt koji je gotovo onkraj vremena, iako od svog vremena ne bježi. Gradbena zadaća je razriješena diskretnim isticanjem pojedinih konstitutivnih elemenata arhitekture – presjekom, režijom kretanja zgradom, načinom uvođenja svjetla, bojom pročelja... Nižu se ambivalentni sljedovi napetosti i opuštanja, pa kuća istovremeno privlači i zbunjuje, titra između svakodnevice dvadeset stambenih jedinica i odmjerene dramatičnosti volumena, ustrajući na temama odnosa arhitekture prema tlu i podneblju.